مصاحبه آرشیو خبر ها
جانلوئیجی دوناروما از علایق و ترس ‌هایش در یوونتوس گفت

جانلوئیجی دوناروما از علایق و ترس ‌هایش در یوونتوس گفت

 

همه منتظر بودند تا پدیده 18 ساله میلان پس از رایزنی‌ها و مشورت با اطرافیانش با جدایی از میلان یكی از بیانكونری‌ها شود. اما در آخرین لحظات او با چرخشی ناگهانی و تكذیب تمایلش برای رفتن به یووه تا سال 2021 با روسونری‌ها قرارداد بست تا همه شایعات جایگزینی او بعد از بوفون دود شود و به هوا برخیزد.

 

دوناروما در بخشی از مصاحبه مفصلی كه با والتر ولترونی خبرنگار روزنامه كوریه‌ره دلو اسپورت انجام داده اظهارات جالب توجه و خواندنی مرتبط با یووه انجام داده كه خواندنش خالی از لطف نیست.

 

از همان دوران كودكی‌ام جی‌جی یگانه الگویم در دروازه‌بانی بود. البته در سالهای اخیر به مانوئل نویر هم بسیار علاقه‌مند شده‌ام اما این بوفون بوده كه همیشه بازی‌هایش را دنبال و از او می‌آموزم. او با مشاوره دادن و راهنمایی‌هایش همیشه به من كمك می‌كند. جانلوئیجی بوفون برای من یك شخصیت استثنایی است.

 

با اینكه باید دوناروما را پس از این یك روسونری محسوب كرد اما این نكته باعث نشده او قدرت یووه را نادیده بگیرد:

 

یكی از اصلی‌ترین اهداف میلان در این فصل بازگشت به دوران باشكوهش است. برای قهرمانی در این فصل هر كدام از بازی‌هایمان باید یكی از تكه‌های پازل ماجراجویی‌مان در این راه باشد. در عین حال البته نباید یووه را فراموش كنیم؛ آنها همیشه یكی از تیم‌هایی هستند كه اصلی‌ترین گزینه برای قهرمانی محسوب می‌شوند.

 

او در بخش دیگری از این گفتگو، ترسش از هیگواین و یك رویداد دیگر كه مرتبط با ستاره آلمانی یووه است را فاش می‌كند:

 

خطرناك‌ترین فورواردی كه تاكنون با آن برخورد كرده‌ام «گونزالو هیگواین» است. او قدرتمندترین مهاجمی است كه در فوتبال ایتالیا بازی می‌كند. اعتراف می‌كنم از بازی مقابل او كمی می‌ترسم. البته یووه آنقدر بازیكن بزرگ دارد كه روبه رو شدن با هر كدام از آنها هیجان‌انگیز است. مثلاً سامی خدیرا یكی از همین بازیكنان بزرگ است كه از قضا بهترین رفلكس دوران دروازه‌بانی‌ام را سال گذشته در مقابل شوت سهمگین او انجام دادم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: